21 Kasım 2011 Pazartesi

Değerli yol arkadaşlarımıza merhaba,

 "Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" Semineri Web Günlüğü Topluluğuna Hoşgeldiniz..
Seminer süresince bu topluluk katılımcılarımız için faaliyet öncesinde ve devamında gerçekleştirilecek çalışmalarla ilgili yansıtmalarını ve fikirlerini birbirleriyle paylaşacakları bir alan sunmaktadır. Her günün sonunda sizden seminere ilişkin günlüklerinizi eklemeniz istenecektir. Tüm yol arkadaşlarımızın hafta boyunca her gün, seminer algılamalarını bu alanı kullanarak bize aktarmalarını istiyoruz..  Sizden seminere gelmeden önce bu blog kaydımıza yorum olarak, açmış olduğunuz kurslarla ilgili bir başarı öyküsü ya da ilginç bir olayı bizlere aktarmanızı istiyoruz.. 

İyi çalışmalar diliyoruz... Saygılarımızla,

MEB- FATİH PROJESİ TEKNOLOJİ VE LİDERLİK FORUMU

Bilgi için: Adnan YAZGI / 0535 453 7596

54 yorum:

Pervinin Blogger'ları dedi ki...

Ellerine sağlık Adnan Hocam. Yine çok güzel bir blog oluşturmuşsun. Katılımcı arkadaşlardan buraya yorumlar istemişsin ama henüz kimse yazmamış. Halbuki maillerde güzel duygulardan bahsediyorlar. Buradan da paylaşsalar iyi olur galiba diye bir yorum yapıp, öncülük yapayım istedim.
28/11/2011 Rizede görüşmek dileğiyle herkese selam ve sevgiler.
Pervin GÖZENOĞLU

Hülya Mahmutoğlu dedi ki...

Pervin hocam siz her zaman öncümüzsünüz :) İzmir'imizden hepinize sevgii saygı ve selamlarımla...Hülya MAHMUTOĞLU

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

844 nolu seminerden "daha iyi tamamlayabilirdik " düşüncesi ile ayrıldık. bu kursun olması bizim için iyi bir fırsat(o tatlı grubu görmek ayrı bir mutluluk) oldu .herkese kuccak dolusu selamlar. Adnan hocam ve pervin hocam selamlar saygılar

yetginhoca1 dedi ki...

Değerli hocalarım; üç yıldır sizleri izleyerek 30 yıl kazandım.Her katıldığım çalışma beni 10 yıl ileriye taşıdı. Blog harika olmuş.Saygı iletir teşekkür ederim. Hıfzı Yetgin/Burdur

Turan Şen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Turan Şen dedi ki...

Merhaba yoldaşlar,
Yollarımız uzun,
Günler kısa,
Mevsim kış,
Çayeli küçük,
Ekip kalabalık,
İşimiz çok,
Adnan hoca yine formunda,
Durun bakalım nasıl olacak halimiz?!
İlkler şehri Bergama'dan selamlar!

Not:Adnan hocam pijamalarımızı içimize giyecekmiyiz?

Deniz KARABACAK dedi ki...

Yaptıklarımız, yapacaklarımızın aynasıdır. Biz her geçen gün büyüyen ve güçlenen bir ekibiz.

Ayla Kızıltan dedi ki...

Adnan Hocam blog mükemmel olmuş, slayt görüntüleri ve sloganlar forumun içeriğini çarpıcı ve net olarak anlatıyor. Titizlikle ve çok emek verilerek hazırlanmış, ellerinize sağlık. Teşekkürederiz. Çayelnde görüşmek dileğiyle sevgiler..saygılar.

Ertuğrul UZ dedi ki...

Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu Semineri Paylaşım Blogu çok güzel olmuş. Artık seminere kadar takipçisiyiz. Elinize emeğineize sağlık. Tüm arkadaşlarımıza selamlar.

Aycan İNANLI dedi ki...

Adnan hocam ellerine kollarına sağlık...

ALKAN dedi ki...

Başta Adnan Hocam ve Pervin Hocam'a teşekkür eder,güzel ve verimli bir seminer geçirmeyi temenni ederim.İnanıyorum ki bizler, fatih projesinin daha iyi anlaşılması ve tüm eğitim camiasında çabuk kabul görmesine büyük katkı sağlayacağız.

acekse dedi ki...

Sayın liderim yine güzellikler..
(başlangıcından beri devameden) alıştığımız gibi güzel ve verimli çalışmalara hazırız.

not: lütfen budefa çok yüklenmeyin.(bizede yazık :)
pervin hocam saygılar...

Unknown dedi ki...

Değerli arkadaşlarım. Sayın hocalarımıza teşekkür ediyorum. Katılacağımız bu eğitimin çok faydalı olacağını biliyorum. Fakat işin en kolay kısmının bu eğitim olacağını, eğitimden sonra bizi zorlu bir sürecin beklediğini düşünüyorum. Bütün arkadaşlarımızın öğretmenler gününü kutluyorum.

yetginhoca1 dedi ki...

Bir başarı öyküsü yazma denemem yazdıklarıma karşı beğenme cimriliğimin nüksetmesiyle sonuçlandı. Yazdım,okudum sildim.
Yazdım,okudum sildim. Karakter sayısı fazla olması nedeniyle de yorumu iletemedim. Gecenin saat:03.20 olduğu ve sabahleyin 06.00 da kalkmam
gerektiği aklıma gelince başımda bir ağrı oluştu. (Umarım bulaşıcı değildir). Bu nedenle daha önce yazdığım bir anımı Grup sayfasında paylaşmayı düşündüm.
Grup sayfasında paylaştığım olayı 1969/70 öğretim yılında öğretmenliğimin ilk yılı yaşadım. 2009 yılında katıldığım kursta teknoloji kullanma ile ilgili anlatarak paylaştım. Adnan Yazgı Hoca yazmamı istedi. 2009
yılında da yazdım. Seminer içeriğimizle biraz ilgili diye düşünerek paylaşıyorum (Grup Sayfasında). Hocalarım ve Yol arkadaşlarımın hoşgörülerine sığınırım. Saygı iletiyorum. Hıfzı Yetgin/Burdur

Ayşe Suna Sözgen dedi ki...

.Toplum sürekli değişim ve gelişim halindedir. Ekonomik, politik
sosyal, kültürel değişme ve gelişmeler hiç kuşkusuz okulları ve eğitim
anlayışlarını da ekilemekte, onların yapı ve işleyişlerini de
değiştirmektedir.Eğitim anlayışı , müfredat programları , kullanılan
eğitim materyaleri, yöntem ve teknikler de çağın gereklerine uygun
olarak toplumun talepleri doğrultusunda şekillenmekte, değişmekte ve
gelişmektedir.

Geleneksel anlayışla idare edilen okullarımız bugünün şartlarına uyum
sağlayamamakta, eski anlayışla yönetim sürecinde rol oynayan kişiler
değişime uyum sağlayamamaktadır.
Yönetici olunur, ancak Lider doğulur anlayışı bir noktaya kadar
doğrudur. Liderlik vasıfları doğuştan gelen , bireyin yetişme süreci
içerisinde zamanla olgunlaştırdığı karakteristik özeliklerdir. Ancak
mevcut yöneticiler veya yönetim mekanizmasında görev almak isteyen
bireylerde liderlik standartlarını kavrayarak "lider yönetici"
olabilir.Yönetici personelini koruma ve kollama güdüsü ile tek elden
yönetim anlayışını benimser. lider ise personelini yönetim sürecine
dahil ederek sorumluluk almasını, ekip anlayışı ile çalışmasını
sağlar. Lider sürekli gelişim ve bu doğrultuda değişim anlayışı ile
çalışmaktadır. Yeniliğe açıktır,
Toplumsal değişmeler o kadar hızlı ve geniş bir alanda olmaktadır
ki bu değişikliklere uyum sağlayabilmesi ve kontrolü elinde
tutabilmesi için yöneticinin birden fazla alanda liderlik anlayışına
sahip olması gerekmektedir. Eğitim anlayışımızda köklü bir değişim
yaşanmış; sus dinle, öğren! Cümlesi artık yerini," sor, görüş
bildir, paylaş, eleştir, araştır ve bilgiye ulaş"mantığına
bırakmıştır. Bilgi vermek, kültür aktarmak yerine, öğrenme yolarını
öğretmek ve bireyde öğrenme kültürü oluşturmak eğitim sistemimizin
temel anlayışı olmuştur.
21. Yüzyıla hükmeden ise Teknolojik gelişmelerdir. Bu nedenle
Teknoloji destekli ve öğrenci merkezli aktif öğrenme modelleri eğitim
anlayışımıza şekil vermektedir. Günümüzde Teknolojiden uzak bir
öğrenme ortamı artık düşünülemez. Yaşamımızın bir parçası , olmazsa
olmazı olarak kabul ettiğimiz teknolojiyi, eğitimde yüksek fayda elde
edebilmek için kullanmaya çalışırken konu ile ilgili bazı
eksikliklerimizi de gidermek zorundayız. Bunlardan en önemlisi
Teknoloji kültürünü benimsemiş , yenilikçi ve değişime ayak
uydurabilen , nitelikli Eğitim Liderleri yetiştirmektedir. Bir
okuldaki demokratik ortam, o kurumun liderine duyulan güven ile
oluşur. Lider , Teknoloji destekli eğitim konusunda nitelikli bilgi
ve beceriye, olumlu bakış açısına sahip olduğu derecede personelini
motive edebilir. Bu bağlamda, Fatih Projesini hayata geçirirken
yaşanılabilecek en büyük sıkıntı , Eğitim yöneticilerimize teknoloji
liderliği vasıflarını yeteri kadar kazandıramamış olmamız
olacaktır. Sayın Adnan Yazgı ve Sayın Pervin Çetintaş Gözenoğlu nun
bir süredir vermiş olduğu " teknoloji lideri yetiştirme" mücadelesi,
Fatih Projesinin de temelinde yatan en köklü sorunun çözümüne
yönelik ciddi bir çalışmadır. Kendilerini tekrar kutluyorum. Yolunuz/
yolumuz açık olsun..

laylayla83 dedi ki...

SEMİNERİMİZİN FATİH PROJESİYLE BİRLEŞEREK YENİ BİR İVME KAZANMASI HEM GURUR HEM DE HEYECAN VERİCİ...
VERDİĞİNİZ SEMİNERLERLE ALAKALI BİR OLAY YA DA İLGİNÇ BİR ANI DEMİŞSİNİZ,EVET O KADAR ÇOK Kİ AMA EN HOŞU BEKTAŞ GÜLNAR'LA ÇALIŞMAKTI...NAM- I DİYAR " ÇOK DA ŞEY DEĞİL" KOCAMAN BİR 1,5 YILIN ARDINDAN ANI PATLAMASI YAŞATTI BİZE..KENDİSİNİ ÖZLEMLE ANIYORUZ HATAY'DA...
BİZ SİZ ARTIK BİZİM BUÇUK BÜYÜĞÜMÜZSÜNÜZ DİYORUZ AMA KIZDIRMAK İÇİN :) O BİZİM SEVGİLİ BÜYÜĞÜMÜZ :):):):)

YUNUS SAVAŞ dedi ki...

Değerli Adnan hocam, Pervin hocam ve yol arkadaşlarım.
Yeni blog sayfamız çok güzel olmuş. Adnan hocam teşekkürler ellerinize sağlık. Fatih projesi ile Teknoloji ve Liderlik Forumunun birleştirilmesi sonucu ortaya güzel bir birliktelik çıktı. Bu birlikteliğin içinde yer almaktan son derece mutlu ve gururluyum. Yapmış olduğum kurslarda okullardaki yöneticilerimizin Fatih projesi hakkında yeterli bilgiye sahip olmadıklarını bizzat görme fırsatım oldu. Bu konuda ön yargılar bulunmakla birlikte karşı çıkma ve teknolojiye direnme olmadığını gördüm. Fatih projesinin pilot okullarla uygulanmaya başlamasıyla motivasyonun artacağına inanıyorum. Teknoloji ve liderlik forumunun içeriğinin yeterli olduğunu gördüm. Yenilenen içeriğe ilaveler yapılabilir. Sosyal medya bölümünde google+ yı anlattım. Okullardan buraya ulaşılabiliyor olması en büyük avantajı bence. Rize de kendimde eksik gördüğüm konularda geliştirmeyi ve daha yararlı kurslar yapmayı hedefliyorum. Bu konuda Başta Adnan bey Pervin hanım ve yol arkadaşlarımın yardımlarını bekliyorum.
Emeği Geçen herkese teşekkürler
Ayşe hocam yazınızı okudum Size katılıyorum. Fatih projesindeki sıkıntıyı iyi tespit etmişsiniz bu konuda da görev bizlere düşmekte.
Emeğinize sağlık Ayşe hocam.

acekse dedi ki...

öğretmenler günümüz kutlu olsun.....

ALKAN dedi ki...

En son kursumuzda hem beni hem de Mustafa KOCACIK Hocamızı etkileyen bir olay yaşadık.Kursiyerlerimiz içinde iki tane bayan arkadaşımız vardı.1. ve 2. günde işlediğimiz her konuda gayet istekli ve başarılı olduklarını gördük.Özellikle blogu,google dökümanlarını ve wikiyi tanıtırken hemen kendilerine blog açtıklarını,wiki oluşturduklarını,hesap açarak google dökümanlarını kullanmaya başladıklarını gördük.Daha önce bu konuyla ilgili bir kursa gidip gitmediklerini sorduk.Ancak ilk defa bunları gördüklerini söylediler.Fakat bu konuların kendilerine çok çekici geldiğini, okullarında rahatlıkla kullanabileceklerini söylediler.Bunun için de dikkatlice dinleyip,hemen uygulamaya başladıklarını ifade ettiler.Bu da bizim için çok pozitif bir olay olmuştu.

FATMA DURSUN dedi ki...

Herkese merhaba
Haftanın yoğunluğundan yeni kurtulmuş olmanın sevinciyle kahvaltıda birikmiş mailleri okuyayım derken yine Adnan öğretmenimin işbaşında olduğunu farkettim :-) bloga üye ol wiki ye üye olmaya çalış derken konularıda inceledim. Öğretmenlerim liderlerim bir kahvaltı borcunuz var :-))
Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum umarım yine yeniden mükemmel bir kurs olur diyorum

75. Yıl Şehitler İÖO dedi ki...

Bu kadar kısa bir sürede, yoğun bir emek harcayarak bizleri yine Rize'ye davet eden sayın liderlerime teşekkür ediyorum. Seminer sonunda yüklenmiş olacağımız sorumluluğun bilinciyle bu seminere de üst düzeyde moral motivasyonla geliyoruz. Şimdiden hayırlı bir çalışma olmasını diliyorum. Tüm katılımcılara hayırlı yolculuklar.

tulayates07 dedi ki...

Sayın Forumcu Adnan Hocam ,sayenizde hergün başka bir şeyler öğreniyoruz.İyiki varsınız

acekse dedi ki...

5. GRUP ÇALIŞMASI TAMAMLANMIŞ OLUP DEĞİŞİKLİKLER VURGULANMIŞTIR.
http://teknolojiveliderlikforumu-53risem1398.wikispaces.com

http://teknolojiveliderlikforumu-53risem1398.wikispaces.com/çalışma+Grubu+5 alanlarına eklenmiştir.

DİLEK dedi ki...

1.Gün ilk olarak Fatih projesi ile ilgili bilgilendirme toplantısı yapılarak, katılımcıların anlamadığı yada eksik gördüğü noktalar sorularak bazı konuların aydınlatılması sağlandı.Çok genel bilgilere sahip olduğumuz bu proje ile ilgili daha ayrıntılı bilgiler öğrenmemiz bizim için çok öenmliydi. Hala soru işaretleri yok mu; elbette var.Henüz uygulanmamış ve gerçekleşmemiş bir projeden gerçek somut veriler elde edilmedikçe soru işaretlerinin olması da çok normal. Ancak buraya ulaştığımız ilk saatten beri katılımcı arkadaşlarla sohbetlerimizde ve proje tanıtımı boyunca hala Fatih projesine yaklaşımların çok farklı boyutlarda olduğu kanısına vardım.Bu proje tüm eğitim sorunlarını çözecek bir sihirli değnek olmadığı gibi tamamen başarısız bir proje olarakta görmenin yanlış olduğunu düşünüyorum. Bizlere sunulan bu mataryellerin başarısı aslında eğitim liderlerinin bu projeji algılarında nereye koydukları ile yakından ilgilidir.Her zaman söylediğimiz gibi bu projeninde hedeflerimize ulaşmakta kullanacağımız araçlardan biri olarak görmeyi unutmayalım.
İkinci olarak saat 16 dan sonra içeriklerimizi yeniden gözden geçirmek üzere çalışma gruplarımızla buluştuk. Saat 23ü geçmesine rağmen hala devam etmekteyiz ve bu çalışmayı gerçekten zevk alarak yapmaya devam ediyoruz.

Unknown dedi ki...

Fatih projesinin bu kadar detaylı(teknik açıdan ) olduğunu bilmiyordum. Sunular ve soru cevap şeklinde devam eden çalışmamız kısmen proje hakkında bilgi sahibi olmamıza yardımcı oldu herkese selamlar saygılar

idemirel dedi ki...

Fatih Projesi ile ilgili zihinlerdeki sorulara ceveplar bulduğumuz ilk günün sonunda 4. grup olarak çalışmamızı tamamlamanın rahatlığını yaşıyoruz. Çalışmaları devam eden tüm yoldaşlara başarılar dilerim.

yetginhoca1 dedi ki...

1.GÜNÜN değerlendirilmesi: Fatih Projesi konusunda teknik alana ilişkin bilgilendik.Liderlik forumu eğitim içeriğine ilişkin grup konumuz üzerinde çalıştık.Adnan Hocanın zamanında yönlendirmeleri çalışmaların verimli geçmesine katkı sağladı.Kemer çalıştayı 5.grup üyelerinin yüksek performansı grup konusunun bir gecede yeniden yazılmasını sağladı.Hıfzı Yetgin

yetginhoca1 dedi ki...

2. Günün Değerlendirilmesi;f@tih Projesi hakkında Harun Hoca'dan Öğretmenlerin eğitimi bileşeni hakkında bilgilenmeye devam ettik. Hem 1.gün ve hem de 2. günkü sorular ve verilen cevaplar doyurucuydu. Hıfzı Yetgin

aymaz dedi ki...

Ulaşabilirse hepinize sevgiler...

Doğan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lider6060 dedi ki...

Merhaba Adnan Bey.

Doğan dedi ki...

1 ve 2. gün FATİH projesi hakkında sunum, soru- cevap şeklinde geçen oturumlar soncunda proje geneline yönelik detaylar hakkında bilgi sahibi olmakla beraber, "sihirli olanın bilgisayar değil insan/öğretmen olduğu" düşüncem değişmedi. Ancak, FATİH projesinin gerçeleştirilebilmesi durumunda geleceğimiz olan çocuklarımızın eğitim-öğretimine sağlayacağı katkılaları en azından plot uygulamaların sonucunun önemli olduğunu düşünüyor merakla bekliyorum.

HÜSEYİN İNAL dedi ki...

çok iyi

mücahit korkut dedi ki...

başarılar

HÜSEYİN İNAL dedi ki...

Adnan hocam ellerine sağlık,arkadaşlar selamlar

Engin İŞ dedi ki...

Fatih projesi ile 5 yıl sonraki Türkiye'yi hayalimde canlandırdığımda güven içinde uyuyorum.Engin İŞ.

Serdar Aydın dedi ki...

Herşey çok güzel oldu , olacak.

İSMAİL ERDOĞAN dedi ki...

iki gündür fatih projesi ile ilgili kafamızdaki sorulara cevaplar bulduk. Bu cevaplar bizi gerçekten heyacanlandırdı. İnşallah süreç verilen cevaplara uygun devam eder. Selamlar

aysevin inal dedi ki...

Adnan Hocam sizden aldığım telefonda ki Rizeye seminer için gideceğim haberinden sonra gerisini hatırlamıyorum.Mutluluk ne demek hocam uçtum ya.Hem arkadaşlarımı görmek,hem pervin Hocamı ve sizi görmek beni gerçekten mutlu etti.27 Kasım 2011 günü malummm...sizleri görmek harikaydı.28 Kasım 2011 günü heyecanla Fatih projesinin aşamalarını yapılan çalışmaları daha yakından tanımış olduk.Harun ÇİÇEK Hocamız gerçekten sabırla her soruya cevap verdi.Binlerce teşekkürler Harun Hocam.Bundan sonra artık projemiz Fatih projesi ve Teknolojide Liderlik olarak devam edecek olması hem beni gururlandırıyor hem de düşündürüyor.Biz bu projeyi de geliştirerek çok daha geniş gruplara yayacağımıza inanıyorum.Geleceğimizin liderleri olacak olan çocuklarımızın eğitimlerini daha başarılı bir hale getirmek için yapılan her çalışmaya etkin bir şekilde katılacağız.Katılacağımmm inanıyorum güveniyorummm başaracağız..Çünkü yanımızda her zaman bize destek olacak, bizi her zaman motive edecek, bize her zaman yol gösterecek,bir büyük topluluğu peşinden sevgiyle sürükleyebilecek Saygı ve sevgiye değer ADNAN ve PERVİN Hocam var.Çokkkk çalışmalıyımm çokk. Çok çalışmalıyız çok.Bu yolda ki tüm arkadaşlara başarılar...

ERDOĞAN dedi ki...

Başarıların daim olmasını dilerim.

idemirel dedi ki...

Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu Semiinerinin 2. günü de verimli geçti. Düşünceleri ile katkı sağlayan tüm yoldaşlara teşekkür ederim.

FİLİZ dedi ki...

Fatih projesinin eğitmen eğitimi konusunda bilgilendirldik.Gerçekten çok büyük bir proje.Bu projede olacağımızı bilmek onur verici.Güzel ve yoğun bir gündü .Yine her zamanki gibi çalışmakla geçti.Bizler bu işe gerçekten sevdalı tam 145 kişiyiz.

FİLİZ dedi ki...

3.Gün
Bitirilen bir çalışmayı sunu halinde görmek gerçekten çok hoştu.İnsanın içinden bunu gerçekten bizler mi hazırladık diye sorası geliyor.Çalışan herkesin eline ve yüreğine sağlık ...

ATASEVER dedi ki...

Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu'nda 1. ve 2. gün Harun Bey tarafından işin teknik yönü ve proje ayağı anlatıldı.3 gün ise daha çok liderlik ve işin felsefesi üzerinde duruldu.

ATASEVER dedi ki...

UZUN UĞRAŞLARIMDAN VE ISRARLARIMDAN SONRA NİHAYET YORUM YAYILANDI.AZMİME BLOG DAYANAMADI VE PES ETTİ.

bektaş dedi ki...

Herkese merhaba,Mustafa KOCACIK 'a ayrıca merhaba.Mustafam kısa olduğu için kendine dert etme.Yarın yine selam göndereceğim.

turgut dedi ki...

Değerli yoldaşlar bugün kursumuzun 4.gününü tamamladık.Bu 4.gündür süreçte Fatih projesiyle liderlik formunu harmanladık.İnşallah kitabımızda bir an önce sonuçlanır yoldaşlara gönderilir.Bunun ışığında bizde illerimizde diğer liderlere ışık olur onlara web 2.0 araçları konusunda farkındalık oluştururuz.Bu ruhla hareket eden yoldaşlarla Türkiyemiz hakettiği çağdaş aydınlık günlere ulaşır.

acekse dedi ki...

O pozitifliği ile hayatımızdaki yerini alan güzel insan.
Neşen hiç eksilmesin.
En güzel günler seninle olsun.
Pervin hocam......:))

aysevin inal dedi ki...

Bu gün seminerin 4. Günü .Bitti … bitiyor.İçimde bir kırıklık , bir burukluk var.Burda bir aile olmuşuz ya… Ayrılık zamanı yaklaştıkça üzüntüm artıyor. Adnan Hocam ,Pervin Hocam beni de böyle seçkin bir grubun içine aldığınız için teşekkürler size. İçinizden belki de kazayla oldu da deseniz, Ben bu görevi başaracağım hocam..Elimizde şimdi bize bir klavuzluk yapacak kitabımız var. Kitabın bugün web 2.0 araçlarının tanıtımını yapan grubu izledik. Ayrıca bu bölümle ilgili yorumlarımızın eleştirilerin eksikliklerin bulunmasıyla ile ilgili çalışanlar grubundaydım. Ama bu günkü sunumdan sonra ben, bu kitabı hazırlamak için uğraşan , emek veren tüm arkadaşları kutluyorum. Elinize ,beyninize sağlık arkadaşlar…

İSMAİL ERDOĞAN dedi ki...

Seminer sonucunda seminere katılan arkadaşlarla biribir yapılan konuşmalarda, yapılan sunularda kafamızda oluşan sorulara yanıtlar aramaya çalıştık. Sorular genelde cevaplandı. Bu seminer boyunca birbirimizle çok konuda etkileşimde bulunduk. Seminerin bana çok şey kattığına inanıyorum. Semineri gün gün değerlendirmek yerine bütün olarak değerlendirdiğimde çok olumlu duygularla ayrılacağım. Bu seminerde emek çeken bütün arkadaşların emeklerine teşekkür ediyorum. Yapılan bütün eleştirilerde bütün arkadaşlarımın iyi niyetle eleştiri yaptığına emege saygı duyduklarına inanıyorum. Eksikliklerimiz ve aksaklıklarımız zaman içerisinde giderilecetir diye umuyorum. Yöneticilere ve tük katılımcılara katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.

75. Yıl Şehitler İÖO dedi ki...

Belki her gün tek tek girip yorum yapamadık ama bu demek değildir ki biz bu seminere ilgisizdik. Aksine önceki kursta olduğu gibi aynı şekilde moral motivasyon ve ilgimiz üst seviyedeydi. Bu beş günü Fatih projesi ile Liderlik Forumunun birleşmesi olarak değerlendiriyorum. İlk iki gün Fatih Projesi ile ilgili yapılan sunumlarda gördük ki Fatih projesi gerçekten ülkemiz için çok önemli bir proje. Çok büyük maliyetlerle, kısa süre içinde çok büyük emekler harcanarak uygulamaya konulan bir proje. Bu projenin başarıya ulaşmasında başta eğitim liderlerinin sahiplenmesi daha da önemlisi sınıflarda uygulamayı yapacak olan öğretmenlerimizin sahiplenmesi çok önemli. Öğretmenlerimiz sahiplenip destek verir, proje içeriklerini kullanır, kendilerinin hazırlayacağı yeni ve özgün içeriklerle desteklerlerse bu proje amacına ulaşacaktır. Öğretmenlerin sahip çıkıp kullanmasında da eğitim liderlerinin rolü büyük olacaktır. İllerimizde bu projeyi eğitim liderlerine anlatacak, eğitimde teknoloji kullanımı konusunda eğitim liderlerinin vizyonlarına katkıda bulunacak olanlar da bizler Teknoloji ve Liderlik Forumu üyeleriyiz. Burada şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Gerçekten böyle bir forumun üyesi olmak bize gurur veriyor. Evet, inanmış bu kadar insan. Bizler bu foruma katılmadan önce bu konuları ne kadar önemsiyorduk? Kendi adıma cevap vereyim. Her ne kadar okulumuz için hazırlamış olduğumuz Stratejik Planında “öğrencilerimizi yaşayacağı çağın gereklerine göre yetiştirmek” gibi bir vizyon belirlesek de bunu nasıl yapacağımız hakkında bir bilgimiz ya da uygulamaya koyulmuş bir planımız yoktu. Ama şimdi ben sadece okulumu da düşünmüyorum. Tüm ilimdeki öğrencilerin de yaşayacakları çağın gerekleri ile yetiştirilmesinden bizim sorumlu olduğumuzu düşünüyorum. Ve artık bu vizyonu gerçekleştirmenin yolunu biliyorum. Bizler nasıl bu forumda eğitim liderlerimizin katkılarıyla, verdikleri eğitimlerle, sadece söz değil aynı zamanda yaşayışlarıyla, yapmış oldukları çalışmalarla bizleri inandırdılarsa bizler de illerimizde vereceğimiz eğitimlerde bu inancı oluşturmalıyız. Tekrar seminerimize dönmek gerekirse sonraki üç gün içinde yapılan çalışmaları da ben çok önemsiyorum. Burada bize ait bir içerik oluşturma yönünde grupların yapmış oldukları çalışmalar ve sunumları için de ayrıca onlara teşekkür ediyorum. Bu üç gün içersinde yapılan konuşmalar, eleştiriler, yerelde açılan kurslarla ilgili bilgi paylaşımları ve tavsiyelerin yeni kurs açacak olan üyeler için son derece yararlı olduğunu düşünüyorum. Bunun yanında seminer esnasında grupların oluşturulması ve hazırlanan içeriğe bu grupların da katkı sunması önemliydi. Biz de beşinci grup olarak gerekli raporumuzu sunduk. Her ne kadar grup raporunda yer almasa da benden de konu ile alakalı bir şiir yazmam istenmişti. Bu şiiri de burada paylaşmak istedim. Bu seminer bizi ailenin çok değerli diğer üyeleri ile de tanıştırdı. Bu da bizim için ayrı bir katkı oldu.


F@TİH PROJESİ GELİYOR

Yarınları bu günden fethetmeye,
Geliyor eğitimde F@tih Projesi
Zengin fakir imkân eşitlemeye,
Geliyor eğitimde F@tih Projesi

Okullar teknolojiyle buluşacak,
Öğrenci öğretmeniyle yarışacak,
Cehalet artık tarihe karışacak,
Geliyor eğitimde F@tih Projesi

Her okula sayısız bileşenleriyle,
Yılmadan çalışan neferleriyle,
İllerde Teknoloji Liderleriyle,
Geliyor eğitimde F@tih Projesi

Şenlenecek doğu batı her ocak,
Ülkemin yarınları aydınlanacak,
Bilgi çağına mührünü basacak,
Geliyor eğitimde F@tih Projesi

Atmayalım bunca emeği havaya,
Destek olalım biz de bu çabaya,
Sınırsız gayretle ulaşırız başarıya
Geliyor eğitimde F@tih Projesi

30.11.2011
Abdullah DEMİR
Çayeli/RİZE

Mehmet Yalvaç dedi ki...

Adnan Hocam yeni seminerlerde görüşmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

İşte yatırımcılar iletişim E-posta bilgileri, _ lfdsloans@lemeridianfds.com Veya Whatsapp +1 989-394-3740, işimi başlatmak için 90.000,00 Euro'luk kredi kullanmama yardımcı oldu ve çok minnettarım, burada denemek gerçekten zordu. bekar bir anne gibi bir şey yapmak benim için kolay olmadı ama Le_Meridian'ın yardımı ile işimin güçlenip büyümesini ve genişlemesini seyrettiğimde yüzüme gülümsedi. burada ama gerçekten minnettarlığımı ifade etmeliyim ki maddi yardım isteyen ya da oradaki işle uğraşan veya iş projesini başlatmak isteyen herkes bunu görebilir ve zorluğun üstesinden gelme umuduyla ... Teşekkürler.

Yorum Gönder


Öğrenmeyi zengin kılmanın en ucuz ve basit yolu buyrun.....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews